+420 222 539 539
Po - Pá: 8:00 – 20:00 So - Ne: 9:00 – 16:00

Hotelový RESORT STEIN Recenze

Hodnocení hotelu

87%
Velmi dobré

dle 167 recenzí

Jak sbíráme recenze?

  • Personál

    88%
  • Čistota

    91%
  • Vybavení

    85%
  • Pohodlí

    86%
  • Poměr cena/kvalita

    84%
Zobrazit recenze, které napsal:
  • ostatní
Zobrazit recenze pouze v:
Seřadit od:
Zobrazit:

Anonym

jednotlivec, 25.7.2018

Čeština

  • Celkové hodnocení
27 %
  • staveniště, sbíječky, měli by mít zavřeno, dokud se vše neopraví

Personál
0
Služby
0
Čistota
2
Pohodlí
4
Cena/kvalita
2

Gabriela Slavíková

dospělý pár, 21.11.2022

Karlovarský kraj

  • Celkové hodnocení
32 %
  • Dobrý den, chtěla jsem sdělit, ze tento pobyt byl hrozny ohledně služeb, který jsme si s manželem zarezervovali a chtěli jsme si užit wellness pobyt, bylo nám sděleno , že vířivka pro dva se sektem + jahody - nefunguje, jako kompenzaci jsme dostali 500 Kč, poté když jsme dorazili bylo nám sděleno že nebude ani masaz pro dva, opět jsme dostali 500 Kč kompenzaci, poté nám netekla tepla voda dvakrát jsem na to upozornila recepční a při odjezdu nám odecetli 500 Kč, takže celkem při placeni to co jsme tak vypili nám odecetli 1500 Kč za ty všechny služby co by stalo mnohem více a měli jsme to v balicku, který mimochodem stal na vikend 8700 Kč hrozna částka pro dva za takovéhle služby!!!!! A to ještě nemluvím o personálu obsluha v restauraci špinavý kalhoty a nádobí - špinavý půllitr na pivo no proste hruza!!! Jinak za takové peníze bych už nikdy nejela , když vám na pokoji ani netopi po celou dobu pobytu. Proste jsem hrozně zklamaná, kdybych neplatila částku dopředu určitě bych pobyt nezaplatila. Dekuji nashledanou

  • Nic se mi nelíbilo ani přístup za kompenzaci za služby, nikomu bych pobyt nedoporucila.

Personál
4
Služby
2
Čistota
4
Pohodlí
4
Cena/kvalita
2

Viktor Stujber

skupina přátel, 5.8.2022

Česká republika

  • Celkové hodnocení
40 %
  • Co doporučit lze jsou snídaně, guláš a je zde příjemné okolí.

  • Vítejte v hotelu Stein, kde musíte platit i parkování ???? Dále si platíte v rezortu bazén, 250Kč příplatek dětská postýlka, zaplatíte poplatek obci a bůh ví na co vše jsem ještě zapomněl a přehlédl. Kde lze na něčem profitovat bez milosti je tu tak učiněno a chybí tu už asi jen zpoplatněné toalety. To od hotelu ***, kde platíte 2k/pokoj nečekáte. K tomu připočtěte snídaně 150Kč/os. večeře 300Kč/os. a dostáváme se na částku, která je na české poměry už našponovaná a samozřejmě cílená na německou klientelu. Ale s tím vším počítáte a nijak byste neřešili. Tzv. jedete tam s tím peníze utratit. Ale chcete tedy odpočinout a mít nějaký ten servis. Ten se dostavil ve formě, že na jídelní lístek jsem jeden den dokázal čekat i 30min., než partnerka nevydržela a šla se zeptat obsluhy sama. Jinak bych tam na něj čekal dle mého ještě dnes. Následně jsem čekal 30min. na polévku. Pokud tedy zde budete obědvat, dejte si na to 2-3h čas. Rozhodně si nedávejte po obědě nějakou pracovní schůzku, jelikož reálně hrozí, že na Vás klient už bude někde čekat a vy budete mít na stole teprve polévku. Večer pak milé posezení zpříjemní průměrná čekací doba na pivo 15-20min. Takže se manželky absolutně nemusí bát, že by se jim manžel opil. Čekací doba se ovšem přímo úměrně měnila s německým jazykem. Němci na stůl dostaly sice to samé jako my, ale aspoň výrazně rychleji ???? Chcete si tedy spravit náladu a dáte si 400g řízek a těšíte se na flákotu masa. Dočkáte se na tenko rozklepaných řízků poctivě vysušených z fritézy a o 400g šťavnaté flákotě si můžete jít nechat zdát. A to hned ve 22:00 kdy Vás pošlou na pokoj s tím, že se zavírá. A po 22:00 nemáte šanci potkat už nikoho z personálu. Bavit se o tom, že hotel asi našel zalíbení “pomáhat” ukrajinským spoluobčanům a tím i sobě nemá už ani cenu. Sice nevidím do platových podmínek hotelu, ale tak nějak mi je jasné, že tahle strategie je především výhodná hlavně pro hotel. To, že to odnese klient tuhle absolutní neprofesionalitu a nezájmem je už nepodstatné. Levnější pracovní síla je totiž levnější pracovní síla. Ale co čekat od rezortu, který Vám účtuje přistýlku pro půlroční miminko a parkování. Jezdili jsme sem i léta předešlá a s jistotou mohu říct, že další rok již pojedeme jinam. Víte on lze dělat byznys. Ale je byznys a byznys a vše by mělo mít nějaké své meze.

Personál
2
Služby
4
Čistota
6
Pohodlí
6
Cena/kvalita
2

Anonym

rodina se staršími dětmi, 8.7.2022

Hl.m.Praha

  • Celkové hodnocení
40 %

(bez textového hodnocení)

Personál
4
Služby
4
Čistota
4
Pohodlí
2
Cena/kvalita
6

Christian Schroeder

jednotlivec, 13.6.2019

Česká republika

  • Celkové hodnocení
40 %

(bez textového hodnocení)

Personál
4
Služby
4
Čistota
2
Pohodlí
6
Cena/kvalita
4

Anonym

jednotlivec, 13.7.2016

Čeština

  • Celkové hodnocení
44 %

(bez textového hodnocení)

Personál
4
Služby
4
Čistota
6
Pohodlí
6
Cena/kvalita
2

Gabriela Kajková

rodina s malými dětmi, 9.8.2016

Karlovarský kraj

  • Celkové hodnocení
48 %
  • priemer

  • ochotný personál

  • podpriemerná strava značne obmedzené využitie spa oddelená manželská posteľ

Personál
6
Služby
4
Čistota
5
Pohodlí
4
Cena/kvalita
5

Jiří

dospělý pár, 15.6.2012

Česká republika

  • Celkové hodnocení
48 %

(bez textového hodnocení)

Personál
4
Služby
4
Čistota
8
Pohodlí
5
Cena/kvalita
3

Anonym

jednotlivec, 8.1.2017

Deutsch

  • Celkové hodnocení
52 %

(bez textového hodnocení)

Personál
4
Služby
4
Čistota
6
Pohodlí
6
Cena/kvalita
6

Kamila Zapletalová

jednotlivec, 17.7.2016

Česká republika

  • Celkové hodnocení
52 %
  • Kdyt jsme se chteli vecer vykoupat,tak netekla tepla voda.Slecna na recepci je prijemna ale hostum nerika nic automaticky co by meli vedet,takze furt se na vse musi host ptat,jsou hoste co nemaji treba zkusenosti s hotely atd.,v restauraci jsme si nemohly dat k veceri co jsme chteli,byly rauty.Host jsi jde odpocinou a ne aby si chodil pro jidlo,ktere bylo hlavne studene.My bychom si klidne zaplatili steak za 500kc.Bohuzel tato moznost nebyla.S Nejakou pani jsem si psala.na.chatu tri dny pred prijezdem,ptala jsem se na ctyrkolky, ani mi pani nerekla,ze se musi rezervovat jeden den dopredu a take cenu, ktera ve finale neni dost prijatelna coz jsme se pak dozvedely.Zapujcili jsme si tedy jizdni kola, coz je pro takovy hotel.take ostuda, tomu se rict nedalo, ze je to jizdni kolo,cele rozvrzane,nebrzdilo,neprehazovalo.Mam nejake zkusenosti z hotelu,nejsme narocni, ale.mohu rict, ze k Vam uz zpet nezavitame. Hezky den

Personál
10
Služby
2
Čistota
10
Pohodlí
2
Cena/kvalita
2

Anonym

jednotlivec, 28.7.2022

Čeština

  • Celkové hodnocení
56 %
  • Libila se nam pozice ubytovani a prostorny detsky koutek primo u pokoje.

  • Obsluha prvni dva dny byla naprosto priserna! Vlastne skoro nebyla.

Personál
2
Služby
4
Čistota
8
Pohodlí
8
Cena/kvalita
6

Ondřej

rodina se staršími dětmi, 11.8.2019

Česká republika

  • Celkové hodnocení
56 %
  • Čisté ubytování.

  • Kvalita snídaní, obsluhy v restauraci , nesmyslná cena za vířivku na osobu , příšerné parkování .

Personál
6
Služby
4
Čistota
10
Pohodlí
4
Cena/kvalita
4

Veronika Laloučková

jednotlivec, 5.8.2016

Čeština

  • Celkové hodnocení
56 %
  • S pobytem jsme byli celkově spokojeni. Krásná příroda, zvířátka, dobré jídlo ,dobré porce i příjemný personál.

  • Bohaté snídaně a velký výběr. Dobré večeře. Možnost sportovního vyžití dětí, velká herna.

  • Přistýlka pro dítě na které se nedalo spát, protože v prostředku byla matrace vypouklá/vada lehátka/, takže hlava byla níž a nohy také. Proto jsme spali všichni na manželských postelích. Chyběl mi tam nějaký sušák na prádlo. Dlouhá čekací doba na jídlo při večeři. Nelíbilo se mi také, že v době našeho pobytu byla obsazena herna příměstským táborem. Do dětského koutku bych přidala ještě jednu trampolínu, protože byla hodně využívána.

Personál
5
Služby
5
Čistota
7
Pohodlí
5
Cena/kvalita
6
Hotelový RESORT STEIN odpověděl na tuto recenzi.
Děkujeme moc za Vaši návštěvu i Vaše postřehy z pobytu.
Budeme se těšit na opětovné shledání v Resortu Stein.

Daniel

skupina přátel, 27.7.2018

Česká republika

  • Celkové hodnocení
60 %
  • Celková cena příliš neodpovídá kvalitě a komfortu - hotel v současnosti prochází rekonstrukcí části resortu po požáru což k dobrému dojmu nepřidá. Wifi na pokoji nefunkční - nutno jít do restaurace nebo blíže k ní. V restauraci na nás večer ( těsně před 18.00) neměli čas neboť se vydávali jídlo pouze pro hotelové hosty s polopenzí a my měli čekat do 19.30 (přitom německy mluvící hosté u vedlejšího stolu si objednávali z jídelního lístku) a tak jsme šli jinam a druhý den to už raději nezkoušeli. Poslední den ráno jsme po snídani zjistili, že karty k našim pokojům byli naprogramovány pouze do 24.00 předešlého dne a tak jsme byli nuceni požádat personál, aby nám pokoj odemkli a my si mohli vzít věci k odjezdu. Celkově by hotelu slušelo poněkud doladit obdobné chyby personálu a věřím, že pak si i za tyto ceny své zákazníky najde. Za nás, kteří již naši republiku služebně projeli mnohokrát je ovšem tento hotel nedostačující.

Personál
6
Služby
6
Čistota
8
Pohodlí
6
Cena/kvalita
4

Ivana Antošová

rodina s malými dětmi, 14.8.2016

Čeština

  • Celkové hodnocení
62 %

(bez textového hodnocení)

Personál
5
Služby
7
Čistota
7
Pohodlí
6
Cena/kvalita
6

Familie Weiß

rodina se staršími dětmi, 27.8.2022

Německo

  • Celkové hodnocení
64 %
  • Schöne ruhige Lage. Das Frühstück war ordentlich und reichlich. Das Personal ist sehr freundlich.

  • Im Zimmer nur ein Stuhl für vier Personen. Eine Modernisierung der Zimmer inkl. Bad Ausstattung müsste erfolgen. Keine ausreichende Beleuchtung im gesamten Zimmer. Die Halbpension würden wir nicht wieder buchen, diese war sehr enttäuschend im Angebot und sparsam in der Menge.

Personál
8
Služby
8
Čistota
6
Pohodlí
4
Cena/kvalita
6

Anonym

jednotlivec, 14.6.2020

Čeština

  • Celkové hodnocení
64 %
  • velice pěkná lokalita, příjemné a klidné prostředí, kvalitní a čisté ubytování, bohaté a dobré snídaně

  • příšerná obsluha v restauraci - čekání 40 minut na malé pivo - za stejný nápoj dvě různé ceny - vyšší účtovaná cena jídla (o 40 Kč) proti jídelnímu lístku - objednán pstruh, donesen candát se slovy, že pstruh není - některé objednávky nebyly realizovány vůbec, některé 2x - obecně velmi dlouhé čekací doby na objednávky - dvojí účtování donesených objednávek (restaurace x bar) - obsluha = jeden velký zmatek automaticky účtované parkování v areálu (parkování NENÍ součástí ceny!!!)

Personál
2
Služby
6
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
4

Anonym

rodina se staršími dětmi, 22.12.2018

Německo

  • Celkové hodnocení
64 %
  • Das Personal, die Gebäude, die Umgebung und die Zimmer sind sehr gut bis perfekt. Das Essen hat sehr gut geschmeckt. Das Frühstück war gut und reichlich.

  • Das Hotel hatte entgegen der Homepage-Information kein Wellnessangebot. Der Whirlpool war außer Betrieb, der Innenpool nicht vorhanden, der SPA bestand aus einer sehr kleinen Ein-Raum-Sauna - und die war defekt und daher auch außer Betrieb. Wer kein SPA und Badeangebot erwartet, für den ist das Hotel sehr gut.

Personál
10
Služby
4
Čistota
8
Pohodlí
4
Cena/kvalita
6

Anonym

dospělý pár, 4.8.2018

Česká republika

  • Celkové hodnocení
68 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
6
Čistota
6
Pohodlí
6
Cena/kvalita
6

jiri suda

dospělý pár, 11.7.2012

Pardubický kraj

  • Celkové hodnocení
68 %
  • příjemné prostředí klid dobrá dostupnost např. Cheb

  • nedostatečné značení při sjezdu z hlavní komunika

Personál
7
Služby
7
Čistota
7
Pohodlí
6
Cena/kvalita
7