+420 222 539 539
Mo - Fr: 8am – 8pm Sa - So: 9am – 4pm

Hotelový RESORT STEIN Bewertungen

Hotelbewertung

87%
Sehr gut

von 167 Bewertungen

How do we collect reviews?

  • Personal

    88%
  • Sauberkeit

    91%
  • Ausstattung

    85%
  • Komfort

    86%
  • Preis-Leistungverhältnis

    84%
Bewertungen anzeigen von:
  • andere Gruppe
Bewertungen anzeigen in:
Sortieren nach:
Anzeigen:

Anonym

Einzelreisender, 25.7.2018

Čeština

  • Gesamtbewertung
27 %
  • staveniště, sbíječky, měli by mít zavřeno, dokud se vše neopraví

Persönlich
0
Dienstleistungen
0
Sauberkeit
2
Komfort
4
Wert/Geld
2

Gabriela Slavíková

Älteres Paar, 21.11.2022

Karlovarský kraj

  • Gesamtbewertung
32 %
  • Dobrý den, chtěla jsem sdělit, ze tento pobyt byl hrozny ohledně služeb, který jsme si s manželem zarezervovali a chtěli jsme si užit wellness pobyt, bylo nám sděleno , že vířivka pro dva se sektem + jahody - nefunguje, jako kompenzaci jsme dostali 500 Kč, poté když jsme dorazili bylo nám sděleno že nebude ani masaz pro dva, opět jsme dostali 500 Kč kompenzaci, poté nám netekla tepla voda dvakrát jsem na to upozornila recepční a při odjezdu nám odecetli 500 Kč, takže celkem při placeni to co jsme tak vypili nám odecetli 1500 Kč za ty všechny služby co by stalo mnohem více a měli jsme to v balicku, který mimochodem stal na vikend 8700 Kč hrozna částka pro dva za takovéhle služby!!!!! A to ještě nemluvím o personálu obsluha v restauraci špinavý kalhoty a nádobí - špinavý půllitr na pivo no proste hruza!!! Jinak za takové peníze bych už nikdy nejela , když vám na pokoji ani netopi po celou dobu pobytu. Proste jsem hrozně zklamaná, kdybych neplatila částku dopředu určitě bych pobyt nezaplatila. Dekuji nashledanou

  • Nic se mi nelíbilo ani přístup za kompenzaci za služby, nikomu bych pobyt nedoporucila.

Persönlich
4
Dienstleistungen
2
Sauberkeit
4
Komfort
4
Wert/Geld
2

Viktor Stujber

Gruppe von Freunden, 5.8.2022

Česká republika

  • Gesamtbewertung
40 %
  • Co doporučit lze jsou snídaně, guláš a je zde příjemné okolí.

  • Vítejte v hotelu Stein, kde musíte platit i parkování ???? Dále si platíte v rezortu bazén, 250Kč příplatek dětská postýlka, zaplatíte poplatek obci a bůh ví na co vše jsem ještě zapomněl a přehlédl. Kde lze na něčem profitovat bez milosti je tu tak učiněno a chybí tu už asi jen zpoplatněné toalety. To od hotelu ***, kde platíte 2k/pokoj nečekáte. K tomu připočtěte snídaně 150Kč/os. večeře 300Kč/os. a dostáváme se na částku, která je na české poměry už našponovaná a samozřejmě cílená na německou klientelu. Ale s tím vším počítáte a nijak byste neřešili. Tzv. jedete tam s tím peníze utratit. Ale chcete tedy odpočinout a mít nějaký ten servis. Ten se dostavil ve formě, že na jídelní lístek jsem jeden den dokázal čekat i 30min., než partnerka nevydržela a šla se zeptat obsluhy sama. Jinak bych tam na něj čekal dle mého ještě dnes. Následně jsem čekal 30min. na polévku. Pokud tedy zde budete obědvat, dejte si na to 2-3h čas. Rozhodně si nedávejte po obědě nějakou pracovní schůzku, jelikož reálně hrozí, že na Vás klient už bude někde čekat a vy budete mít na stole teprve polévku. Večer pak milé posezení zpříjemní průměrná čekací doba na pivo 15-20min. Takže se manželky absolutně nemusí bát, že by se jim manžel opil. Čekací doba se ovšem přímo úměrně měnila s německým jazykem. Němci na stůl dostaly sice to samé jako my, ale aspoň výrazně rychleji ???? Chcete si tedy spravit náladu a dáte si 400g řízek a těšíte se na flákotu masa. Dočkáte se na tenko rozklepaných řízků poctivě vysušených z fritézy a o 400g šťavnaté flákotě si můžete jít nechat zdát. A to hned ve 22:00 kdy Vás pošlou na pokoj s tím, že se zavírá. A po 22:00 nemáte šanci potkat už nikoho z personálu. Bavit se o tom, že hotel asi našel zalíbení “pomáhat” ukrajinským spoluobčanům a tím i sobě nemá už ani cenu. Sice nevidím do platových podmínek hotelu, ale tak nějak mi je jasné, že tahle strategie je především výhodná hlavně pro hotel. To, že to odnese klient tuhle absolutní neprofesionalitu a nezájmem je už nepodstatné. Levnější pracovní síla je totiž levnější pracovní síla. Ale co čekat od rezortu, který Vám účtuje přistýlku pro půlroční miminko a parkování. Jezdili jsme sem i léta předešlá a s jistotou mohu říct, že další rok již pojedeme jinam. Víte on lze dělat byznys. Ale je byznys a byznys a vše by mělo mít nějaké své meze.

Persönlich
2
Dienstleistungen
4
Sauberkeit
6
Komfort
6
Wert/Geld
2

Anonym

Familie mit älteren Kindern, 8.7.2022

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
40 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
4
Dienstleistungen
4
Sauberkeit
4
Komfort
2
Wert/Geld
6

Christian Schroeder

Einzelreisender, 13.6.2019

Česká republika

  • Gesamtbewertung
40 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
4
Dienstleistungen
4
Sauberkeit
2
Komfort
6
Wert/Geld
4

Anonym

Einzelreisender, 13.7.2016

Čeština

  • Gesamtbewertung
44 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
4
Dienstleistungen
4
Sauberkeit
6
Komfort
6
Wert/Geld
2

Gabriela Kajková

Familie mit kleinen Kindern, 9.8.2016

Karlovarský kraj

  • Gesamtbewertung
48 %
  • priemer

  • ochotný personál

  • podpriemerná strava značne obmedzené využitie spa oddelená manželská posteľ

Persönlich
6
Dienstleistungen
4
Sauberkeit
5
Komfort
4
Wert/Geld
5

Jiří

Älteres Paar, 15.6.2012

Česká republika

  • Gesamtbewertung
48 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
4
Dienstleistungen
4
Sauberkeit
8
Komfort
5
Wert/Geld
3

Anonym

Einzelreisender, 8.1.2017

Deutsch

  • Gesamtbewertung
52 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
4
Dienstleistungen
4
Sauberkeit
6
Komfort
6
Wert/Geld
6

Kamila Zapletalová

Einzelreisender, 17.7.2016

Česká republika

  • Gesamtbewertung
52 %
  • Kdyt jsme se chteli vecer vykoupat,tak netekla tepla voda.Slecna na recepci je prijemna ale hostum nerika nic automaticky co by meli vedet,takze furt se na vse musi host ptat,jsou hoste co nemaji treba zkusenosti s hotely atd.,v restauraci jsme si nemohly dat k veceri co jsme chteli,byly rauty.Host jsi jde odpocinou a ne aby si chodil pro jidlo,ktere bylo hlavne studene.My bychom si klidne zaplatili steak za 500kc.Bohuzel tato moznost nebyla.S Nejakou pani jsem si psala.na.chatu tri dny pred prijezdem,ptala jsem se na ctyrkolky, ani mi pani nerekla,ze se musi rezervovat jeden den dopredu a take cenu, ktera ve finale neni dost prijatelna coz jsme se pak dozvedely.Zapujcili jsme si tedy jizdni kola, coz je pro takovy hotel.take ostuda, tomu se rict nedalo, ze je to jizdni kolo,cele rozvrzane,nebrzdilo,neprehazovalo.Mam nejake zkusenosti z hotelu,nejsme narocni, ale.mohu rict, ze k Vam uz zpet nezavitame. Hezky den

Persönlich
10
Dienstleistungen
2
Sauberkeit
10
Komfort
2
Wert/Geld
2

Anonym

Einzelreisender, 28.7.2022

Čeština

  • Gesamtbewertung
56 %
  • Libila se nam pozice ubytovani a prostorny detsky koutek primo u pokoje.

  • Obsluha prvni dva dny byla naprosto priserna! Vlastne skoro nebyla.

Persönlich
2
Dienstleistungen
4
Sauberkeit
8
Komfort
8
Wert/Geld
6

Ondřej

Familie mit älteren Kindern, 11.8.2019

Česká republika

  • Gesamtbewertung
56 %
  • Čisté ubytování.

  • Kvalita snídaní, obsluhy v restauraci , nesmyslná cena za vířivku na osobu , příšerné parkování .

Persönlich
6
Dienstleistungen
4
Sauberkeit
10
Komfort
4
Wert/Geld
4

Veronika Laloučková

Einzelreisender, 5.8.2016

Čeština

  • Gesamtbewertung
56 %
  • S pobytem jsme byli celkově spokojeni. Krásná příroda, zvířátka, dobré jídlo ,dobré porce i příjemný personál.

  • Bohaté snídaně a velký výběr. Dobré večeře. Možnost sportovního vyžití dětí, velká herna.

  • Přistýlka pro dítě na které se nedalo spát, protože v prostředku byla matrace vypouklá/vada lehátka/, takže hlava byla níž a nohy také. Proto jsme spali všichni na manželských postelích. Chyběl mi tam nějaký sušák na prádlo. Dlouhá čekací doba na jídlo při večeři. Nelíbilo se mi také, že v době našeho pobytu byla obsazena herna příměstským táborem. Do dětského koutku bych přidala ještě jednu trampolínu, protože byla hodně využívána.

Persönlich
5
Dienstleistungen
5
Sauberkeit
7
Komfort
5
Wert/Geld
6
Hotelový RESORT STEIN hat auf diese Bewertung geantwortet.
Děkujeme moc za Vaši návštěvu i Vaše postřehy z pobytu.
Budeme se těšit na opětovné shledání v Resortu Stein.

Daniel

Gruppe von Freunden, 27.7.2018

Česká republika

  • Gesamtbewertung
60 %
  • Celková cena příliš neodpovídá kvalitě a komfortu - hotel v současnosti prochází rekonstrukcí části resortu po požáru což k dobrému dojmu nepřidá. Wifi na pokoji nefunkční - nutno jít do restaurace nebo blíže k ní. V restauraci na nás večer ( těsně před 18.00) neměli čas neboť se vydávali jídlo pouze pro hotelové hosty s polopenzí a my měli čekat do 19.30 (přitom německy mluvící hosté u vedlejšího stolu si objednávali z jídelního lístku) a tak jsme šli jinam a druhý den to už raději nezkoušeli. Poslední den ráno jsme po snídani zjistili, že karty k našim pokojům byli naprogramovány pouze do 24.00 předešlého dne a tak jsme byli nuceni požádat personál, aby nám pokoj odemkli a my si mohli vzít věci k odjezdu. Celkově by hotelu slušelo poněkud doladit obdobné chyby personálu a věřím, že pak si i za tyto ceny své zákazníky najde. Za nás, kteří již naši republiku služebně projeli mnohokrát je ovšem tento hotel nedostačující.

Persönlich
6
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
8
Komfort
6
Wert/Geld
4

Ivana Antošová

Familie mit kleinen Kindern, 14.8.2016

Čeština

  • Gesamtbewertung
62 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
5
Dienstleistungen
7
Sauberkeit
7
Komfort
6
Wert/Geld
6

Familie Weiß

Familie mit älteren Kindern, 27.8.2022

Německo

  • Gesamtbewertung
64 %
  • Schöne ruhige Lage. Das Frühstück war ordentlich und reichlich. Das Personal ist sehr freundlich.

  • Im Zimmer nur ein Stuhl für vier Personen. Eine Modernisierung der Zimmer inkl. Bad Ausstattung müsste erfolgen. Keine ausreichende Beleuchtung im gesamten Zimmer. Die Halbpension würden wir nicht wieder buchen, diese war sehr enttäuschend im Angebot und sparsam in der Menge.

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
6
Komfort
4
Wert/Geld
6

Anonym

Einzelreisender, 14.6.2020

Čeština

  • Gesamtbewertung
64 %
  • velice pěkná lokalita, příjemné a klidné prostředí, kvalitní a čisté ubytování, bohaté a dobré snídaně

  • příšerná obsluha v restauraci - čekání 40 minut na malé pivo - za stejný nápoj dvě různé ceny - vyšší účtovaná cena jídla (o 40 Kč) proti jídelnímu lístku - objednán pstruh, donesen candát se slovy, že pstruh není - některé objednávky nebyly realizovány vůbec, některé 2x - obecně velmi dlouhé čekací doby na objednávky - dvojí účtování donesených objednávek (restaurace x bar) - obsluha = jeden velký zmatek automaticky účtované parkování v areálu (parkování NENÍ součástí ceny!!!)

Persönlich
2
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
4

Anonym

Familie mit älteren Kindern, 22.12.2018

Německo

  • Gesamtbewertung
64 %
  • Das Personal, die Gebäude, die Umgebung und die Zimmer sind sehr gut bis perfekt. Das Essen hat sehr gut geschmeckt. Das Frühstück war gut und reichlich.

  • Das Hotel hatte entgegen der Homepage-Information kein Wellnessangebot. Der Whirlpool war außer Betrieb, der Innenpool nicht vorhanden, der SPA bestand aus einer sehr kleinen Ein-Raum-Sauna - und die war defekt und daher auch außer Betrieb. Wer kein SPA und Badeangebot erwartet, für den ist das Hotel sehr gut.

Persönlich
10
Dienstleistungen
4
Sauberkeit
8
Komfort
4
Wert/Geld
6

Anonym

Älteres Paar, 4.8.2018

Česká republika

  • Gesamtbewertung
68 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
6
Komfort
6
Wert/Geld
6

jiri suda

Älteres Paar, 11.7.2012

Pardubický kraj

  • Gesamtbewertung
68 %
  • příjemné prostředí klid dobrá dostupnost např. Cheb

  • nedostatečné značení při sjezdu z hlavní komunika

Persönlich
7
Dienstleistungen
7
Sauberkeit
7
Komfort
6
Wert/Geld
7